Traseul 4: Bd. Libertăţii - Piaţa Constituţiei - Bd. Unirii - Bd. Decebal - Bd. Basarabia - Stadionul Naţional
2 participanți
Pagina 1 din 1
Traseul 4: Bd. Libertăţii - Piaţa Constituţiei - Bd. Unirii - Bd. Decebal - Bd. Basarabia - Stadionul Naţional
Traseul 4: Bd. Libertăţii – Piaţa Constituţiei – Bd. Unirii – Bd. Decebal – Bd. Basarabia – Stadionul Naţional.
CLICK PENTRU A VEDEA PROIECTUL TRASEULUI 4!
CLICK PENTRU A VEDEA PROIECTUL TRASEULUI 4!
Pista biciclete Bd. Unirii si Bd. Decebal
Din pacate domnul primar R. Negoita si-a dat seama ca ar fi bine sa prevada fizic o pista de biciclete abia acum cand a inceput 'renovarea' bulevardului Decebal. Pe Bulevardul Unirii n-a prevazut asa ceva anii trecuti cand l-a 'renovat', a prevazut doar multe parcari terane si deja 'celebrele' spelunci 'de lux' de pe malul Dambovitei dintre Piata Unirii si Biblioteca Nationala, construite integral pe spatiu verde...
Va fi interesant de urmarit cum vor accepta 'ingradirile' afecerilor lor in interseul public acei proprietari de bodegi extinse din parterul blocurilor de pe Bd. Decebal pe tot trotuarul si spatiul verde. Sau poate au fost deja 'compensati' prin speluncile dintre Piata Unirii di Biblioteca.
Iata si cateva imagini cu lucrarile de 'renovare' demarate pe Bd. decebal, mai exact zona unde deja se prefigureaza pista de biciclete.
Va fi interesant de urmarit cum vor accepta 'ingradirile' afecerilor lor in interseul public acei proprietari de bodegi extinse din parterul blocurilor de pe Bd. Decebal pe tot trotuarul si spatiul verde. Sau poate au fost deja 'compensati' prin speluncile dintre Piata Unirii di Biblioteca.
Iata si cateva imagini cu lucrarile de 'renovare' demarate pe Bd. decebal, mai exact zona unde deja se prefigureaza pista de biciclete.
133 313- Vizitator
Porțiune Alba Iulia - Nerva Traian
1) Pe porțiunea Piața Alba Iulia - Nerva Traian este o problemă mare faptul că pistele de biciclete trec fix prin fața pergolelor iar vara sunt familii cu copii ce se joacă pe acolo. Este foarte ușor pentru un copil mic să fugă spontan și să ajungă în fața bicicletei. Ar trebui pus măcar un stâlpișor în fața pergolelor cu un mesaj de atenționare ori ar trebui mutată pista la mijloc, între pergole și insulele de vegetație de pe partea opusă.
2) O altă problemă este faptul că pavelele de pe Unirii sunt faimoase pentru faptul că se transformă în pationar iarna sau pe ploaie. Eu am tras minim două căzături pe acolo cu bicicleta și deși am avut grijă. Ar trebui să fie montat un material anti-derapaj pe toată suprafața.
2) O altă problemă este faptul că pavelele de pe Unirii sunt faimoase pentru faptul că se transformă în pationar iarna sau pe ploaie. Eu am tras minim două căzături pe acolo cu bicicleta și deși am avut grijă. Ar trebui să fie montat un material anti-derapaj pe toată suprafața.
alingh- Mesaje : 4
Data de înscriere : 17/07/2019
Traian-Alba Iulia
Intre Piata Unirii si Piata Alba Iulia via Traian, NU exista fizic pista de biciclete, doar trotuar pavat si parcari cu spatiul verde cu pergole intre cele doua. Iar in capul trotuarelor sunt inclusiv indicatoare pe stalpi 'accesul interzis bicicletelor'.
133 313- Vizitator
PIDU
Cum se intelege acest proiect cu PIDU care prevede pietonalizarea integrala a Bd Unirii intre Constitutiei si Piata Unirii?
Alex Tufan- Vizitator
PIDU
'Facem revolutie, cade PIDU si gata'. Pe bune, realist vorbind, intrevede cineva 'Victoria Socialismului' inchis traficului auto, dat fiind ca este una dintre marile manopere rutiere urbane ale comunismului dedicata EXACT unui trafic masiv avand in vede ce concentrare de entitati statale avea sa gazduiasca Republic's House?
133 313- Vizitator
Re: Traseul 4: Bd. Libertăţii - Piaţa Constituţiei - Bd. Unirii - Bd. Decebal - Bd. Basarabia - Stadionul Naţional
133 313 a scris:'Facem revolutie, cade PIDU si gata'. Pe bune, realist vorbind, intrevede cineva 'Victoria Socialismului' inchis traficului auto, dat fiind ca este una dintre marile manopere rutiere urbane ale comunismului dedicata EXACT unui trafic masiv avand in vede ce concentrare de entitati statale avea sa gazduiasca Republic's House?
Am ajuns la 1.5 milioane de mașini în București. S-a atins orice limită a matematicii, fizicii și a bunului simț.
alingh- Mesaje : 4
Data de înscriere : 17/07/2019
Pietonalizare Bd. Unirii
Adevarat. Dar nu exista un argument tehnic pentru modificarea fluxului existent pe Bd. Unirii. O zona pietonala excelenta in imediata vecinatate se poate constitui in perimetrul Bd. Unirii, Nerva Traian, Octavian Goga, Mircea Voda, actualmente o fundatie de cladire nefinalizata ce poate deveni parcare subterana cu parc deasupra. De asemenea perimetrul Academiei Romane este neamenajat si poate constitui parc. Se adauga si Parcul Izvor.
In plus segmentul Piata Unirii-Piata Constitutiei din Bd. Unirii apartine, cred, de sectorul 4 si sunt surprins ca n-au aparut bordurile si 'pocalurile' rosii 'baloase' deja si acolo.
In plus segmentul Piata Unirii-Piata Constitutiei din Bd. Unirii apartine, cred, de sectorul 4 si sunt surprins ca n-au aparut bordurile si 'pocalurile' rosii 'baloase' deja si acolo.
133 313- Vizitator
Subiecte similare
» Traseul 2: Piaţa Victoriei - Sos. Ştefan cel Mare - Obor - Sos. Mihai Bravu
» Traseul 3: Calea Victoriei - Bd. Regina Elisabeta - Naţiunile Unite - Splaiul Independenţei - Pod Grozăvești
» Traseul 3: Calea Victoriei - Bd. Regina Elisabeta - Naţiunile Unite - Splaiul Independenţei - Pod Grozăvești
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum